Weblog - my first web diary

01. 03. 2007

MAXON Cinema 4D
autor - 21:08 | [rubrika: Předměty] | permalink
Pro studenty E4. je určen ke studiu základní návod na práci s 3D grafickým programem a nejdůležitější soubory pro vytvoření animace firemního loga, která je probírána v hodinách počítačové grafiky.



soubor návodu k programu v pdf
soubory animace loga v zip

Důležíté informace hledejte i na stránce českého distributora programu: http://3d.digitalmedia.cz/

Charakteristika programu Cinema 4D:
CINEMA 4D je univerzálním 3D modelovacím, vizualizačním a animačním programem, který můžete použít pro tvorbu profesionálních vizualizací moderních staveb stejně dobře jako třeba pro výrobu televizních znělek, vědeckých simulací, počítačových her nebo filmových efektů. Díky legendární jednoduchosti a přehlednost ovládání můžete zvládnout práci v prostředí CINEMY 4D v rekordně krátké době. Jako jediní v tomto oboru vám navíc nabízíme plně modulární produkt, který si můžete rozšiřovat dle vlastních potřeb a možností. Jádro produktu je postaveno na moderních technologiích. Již od roku 1997 podporujeme víceprocesorové systémy. A jako první jsme představili a uvedli do prodeje verze pro operační systémy Windows x64 a MacOS X pro Intel procesory. Českým i slovenským zákazníkům je na rozdíl od konkurenčních produktů k dispozici také české uživatelské rozhraní a zdarma dostupná místní technická podpora.

Během několika posledních let se CINEMA 4D zařadila mezi nejpopulárnější 3D grafické programy na světě a mezi její uživatele patří také řady významných filmových studií.

Již od svého vzniku patřila firma MAXON mezi ty vývojáře, kteří se snažili do svých produktů integrovat moderní technologie a programové postupy. Víceprocesorové systémy, multithreading, hyperthterading, OpenGL nebo podpora procesorů s více jádry - to jsou některé z příkladů takových technologií, které našly uplatnění v CINEMĚ 4D.

CINEMA 4D disponuje jedním z nejlepších polygonálních modelářů na trhu. Díky precizním nástrojům máte plnou kontrolu nad všemi detaily vašich modelů. Na objekty můžete aplikovat velké množství různých deformátorů a dalších generátorů. Ty navíc nemění původní polygonální síť objektu, takže můžete s tvary volně experimentovat. Pro generování základních tvarů lze použít také primitivní objekty, křivky či NURBS tělesa. Ty pak jednoduše převedete na polygonální modely a poté pomocí specializovaných nástrojů upravíte do finální podoby. V této fázi oceníte zejména širokou paletu nástrojů pro výběr polygonů a práci s nimi. Pro modelování organických těles je k dispozici technologie hyperNURBS, která dokáže dokonale vyhladit hrany objektů dle nastavených parametrů.

Předchozí článek: Podrobný návod k CorelDraw X3
Další článek: Paint.NET 3

Weblog učitele odborných předmětů

...............................................

Kategorie článků:

...............................................

Archiv článků:

...............................................